لحظه اي با من باش...


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم


                                                                                                                             لحظه اي با من باش...

تا كه از بيت بيت چشات


شعر و آواز بسازم …


تا كه از هر دونه نگات


صد تا يلدا بسازم


شب انكار بكنم


دنيا رو تار بكن
م

   
تو رو برپا بكنم …


لحظه اي با من باش


تا كه از بودن تو


واسه اين ستاره ها قصه بگم


“ قصه بودن تو ”


قصه بودن تو …


توي هيچ كتابي نسيت


قصه بودن تو…


توي اين دنيا كه نيست

لحظه اي با من باش


تا كه از فصل بهار


و غم و تنهائيمون


يه بهونه بسازم


تا ديگه هيچ جا نري


منو تنها نذاري


لحظه اي با من باش……



نظرات شما عزیزان:

ghasem
ساعت10:37---10 مرداد 1391
سلام دوست من وبلاگ زیبایی داری مطالب خیلی زیبای داری بیا به ماهم سر بزن منتظرتم بیایی ها راستی باتبادل لینک چطوری موافقی

persian.girl
ساعت11:46---7 مرداد 1391
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری.بالاخره دلیل درس نخواندن دانشجویان کشف شد.اگه می خوای بخندی بیا به من یه سر بزن.نظر فراموش نشه ها.اگه دوست داشتی منو با اسم علم روز بلینک و در قسمت نظرات وبلاگم بگو با چه اسمی بلینکمت.مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 7 مرداد 1391برچسب:,| 11:35|من|

MiSs-A